12/08/2017

MeMeMe, KUBISS London a Miss Beauty London - recenzia anglickej kozmetiky

Ako ste si mohli všimnúť na mojom instagrame aj Facebooku začala som testovať produkty od značky Mystic & Beauty. Vďaka spolupráci mám možnosť skúsiť rôzne produkty, ktoré som skúšala nielen sama nielen na sebe, ale aj na iných žienkach na promo akcií, ktorá prebiehala v Nitre v OC Galéria, kde si môžete skúsiť aj zakúpiť všetok ich sortiment. Ale o tom vám napíšem trošku nižšie, najskôr sa poďme pozrieť nato, čo som skúsila.
mememe kozmetika recenzia


Mystic & Beauty je anglická spoločnosť, ktorá má pod sebou značky MeMeMe, KUBISS London a Miss Beauty London, vďaka čomu si každá veková kategória príde na svoje. Ceny a aj samotné produkty sú prispôsobené ich cieľovej skupine, čiže každá z vás má na výber zo širokého portfólia kozmetických produktov v rôznych cenách, ktoré ale neovplyvňujú kvalitu produktu. To sa mi na tejto značke páči, pretože niekomu sa môžu zdať produkty značky MeMeMe drahšie, takže si môžete vybrať podobný produkt od KUBISS London, alebo Miss Beauty London lacnejší a rovnako kvalitný. Pričom tieto dve "lacnejšie" značky sú skôr určené pre ženy/dievčatá s mladším typom pokožky. Produkty MeMeMe značky sú vhodné pre všetky typy pleti, ale ich makeupy, bázy a korektory sú vhodné aj na zrelú pleť, keďže obsahujú vitamíny, ktoré zrelšiu pleť dobre vyživujú. Proste si každá z vás príde na svoje.
mememe angel face

MeMeMe BB krém Angel Face - odtieň Porcelain Pure

BB krém som teda dlho nemala a tento ma zaujal nielen svojim krásny obalom, úžasnou vôňou (inak všetky MeMeMe produkty nádherne voňajú!), ale aj príjemnou jemnou konzistenciou a ľahučkým rozotieraním. Obsahuje jojobový olej, vitamíny a výťažky z rastlinných olejov.
Ako som spomenula je to veľmi ľahučký bb krém, krytie má stredné (keď chcete vysoké krytie určite skúste makeup od MeMeMe, vieme, že bb krém nie je určený na nejaké extra krytie), zjednotí farby pleti dokonale a zneutralizuje červené miesta pokožky na tvári. Je vhodný aj ako podkladová báza, keďže pleť rozjasní.
Ja veľmi rada používam bb krémy najmä v lete, takže sa určite teším, ako ho budem používať aj počas teplého obdobia. Teraz som si vybrala odtien Porcelain Pure, čo bol druhý najsvetlejší. Jeho cena je okolo 14e.

MeMeMe Flawless concealer - 05 Beige

Neviem čím to je, ale v poslednej dobe mám pocit, že sú moje kruhy pod očami oveľa výraznejšie, ako kedysi, takže skúšam korektory o sto šesť. Používala som dlhodobo korektor od LA Girl PRO.conceal, ale takto v zime mám pocit, že sa mi s ním tažšie pracuje, keďže mám suchšiu pokožu. Korektor od MeMeMe sa mi nanáša s takýmto aplikátorom oveľa lepšie, ako ten od LA Girl, a keď ho navrstím (väčšinou si dávam pred nanesením makeup až dve vrstvy), tak mi nezlieza do vrások, vďaka jemnej a ľahkej textúre.
Vybrala som si stredný odtieň, ten mi teraz v zime veľmi dobre sedí a dá sa použiť aj na kontúrovanie. Opäť tá vôňa je nádherná! A zdá sa mi o trošičku lepšie krycí, ako ten od LA Girl (ešte som si objednala korektor od NYX, takže možno bude porovnávacia recenzia). Okrem týchto "telových" korektorov majú aj farebné (zelený a fialový). Jeho cena je okolo 10e.

Miss Beauty London READY SET GO!

Od kedy som objavila čaro transparentných púdrov, tak tie farebné ani nepožívam. Avšak zatiaľ som skúsila transparentné len tie sypké, preto ma zaujal tento kompaktný od Miss Beauty. Keby ste chceli sypký tak ten si môžete kúpiť od MeMeMe. Púder je úplne jemnučnko namletý, vytvorí vám na tvári jemný, matný finish a nezanecháva po sebe biele fľaky. Jeho cena je okolo 4e. Pokiaľ ste neskúsili ešte žiaden transparentný púder, tento by som vám určite odporúčila.
enchanted eyes mememe

MeMeMe Enchanted Eyes - 503 Woodland Smoke

V mojej zbierke mi už dlhodobo chýbala perleťová ceruzka na oči v strieborných až čiernych odtieňoch. Presne taká je táto obojstranná ceruzka na oči, ktorá sa dá použiť aj ako tieň na dymové líčenie. Ja ju používam hlavne na spodnú linku pod oko, kďe preferujem mäkkšie ceruzky,  hlavne aj líčim iné ženy, aby im to nebolo nepríjemné. Napriek tomu, že je mäkká sa nemíňa rýchlo. Je teda obojstranná, čiže linka, alebo tieň sa dá pekne vytieňovať.
Má ale nevýhodú, že nie je vodeodolná, čiže ak vám slzia oči radšej ju zafixujte tieňom. Obojstranné ceruzky sú pre mňa veľmi praktické, ak si chcem aj líčenie počas dňa/večera upraviť nemusím so sebou nosiť dve ceruzky,ale len jednu. Tieto ceruzky majú ešte v troch ďalších odtieňoch, ktoré som vám nafotila priamo v stánku (nájdete ju nižšie).

MeMeMe Eye Inspire Baked Eyeshadows - 03 Ocean Eyes

Zapečené očné tiene som teda ešte nemala a z tých odtieňov v ich ponuke som si nevedela vybrať. Krásne farby! Ide o tiene, ktoré tiež môžete nanášať na sucho pre jemné líčenie, ale aj na mokro pre super výrazný efekt. 

Ja uprednostňujem možnosť číslo dva, lebo tie farby sú potom fakt neskutočné.Farby sú metalické a jeden z tieňov má v sebe aj malé trblietky.
Myslím si, že s touto štvorkou sa dá vytvoriť krásne dymové líčenie, alebo niečo farebnejšie v kombinácií s inými tieňmi. Ja som skúšala niečo extravagantnejšie
Chcelo to niečo extra k mojej novej parochničke z Aliexpress.

MeMeMe Lip Sheen - Wild Plum

Konečne sa dostávame k mojej obľúbenej časti o rúžikoch. Tento šťavnatý odtieň je vhodný na každé ročné obbobie a myslím si, že toto je proste must have, ako aj červený rúž! Tento rúžik je zamatový, nie moc leský, ale ani matný. Páči sa mi veľmi jeho kartónový obal, je to niečo, čo som ešte u žiadnej inej značky nevidela. A aj ornamentové spracovanie je zaujímavé a vyniká v mojej zbierke rúžov.
Čo sa týka výdrže, tak tento rúž keďže nie je matný sa odtláča, ale tak znesiteľne. Neropíja sa a nepotrebuje ani kontúrku, pekne vyplní každé miesto na perách. Vodú prežije, ale jedlo už nie. Je krémovej štruktúry a veľmi dobre hydratuje pery.
Z týchto Lip Sheen majú ešte ďalších 10 odtieňov a cena rúžu je okolo 13e.

MeMeMe Light Me Up - Show

Áno vidtíte dobre, tento lesk má v sebe svetielko pre dokonalú aplikáciu! Ja som odpadla, keď som to videla, lebo mi to príde neskutočne praktické. Asi milión krát sa mi stalo, že som si nevedela dobre nansieť rúž, alebo lesk kvôli zlému svetlu. Plus tento lesk má na obale ešte aj mini zrkadielko. No existuje niečo dokolanejšie?
Ja som teda moc lesková neni, to viete, ale toto keď som uvidela som to musela mať proste. Ešte aj taká cukríková ružová farba, ktorú moc nemusím, ale tento lesk to má odpustené a viete čo? Veľa ľudí mi hovorilo, že sa mi takáto farba hodí.
Ja si myslím, že toto je ideálny darček pre každú ženu, lebo keď som to aj ukázala kamoškám odpadli z toho tak isto ako ja.

Lesk nájdete v ďalších 6 odtieňoch a jena je okolo 11e.

KUBISS laky na nechty

No a na záver mojich úlovkov ešte laky na nechty, ktoré som zatiaľ ešte neskúsila, ale nájdete ich asi v milión odtieňoch a nie sú ani drahé. Ich cena je do 3e čo je úplne znesiteľné.



A na záver som ešte pre vás nafotila pár fotečiek zo stánku, ktorý má Mystic & Beauty v Nitre v OC Galéria, kde som mala možnosť líčiť počas promo akcie. 


Takže som skúsila na ženách, ktoré sa chceli dať nalíčiť aj rôzne iné produkty, ako spomínané makeupy, podkladové bázy, maskary, ceruzky na obočie, rozjasnovače a mnohé iné. 

Bola to veľmi milá skúsenosť a hlavne aj veľká príležitosť skúsiť si produkty a vidieť ako sa správajú aj na iných typoch pleti a iných vekových kategóriách.
Takže ak ste z Nitry, alebo by ste si chceli spraviť výletik určite sa zastavte v stánku Mystic & Beauty. A nezabudnite sledovať aj ich intagram či Facebook, aby vám neušla ani jedna informácia o ich akciách nielen tých promo, ale hlavne na kozmetiku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára